Dijous, 10 de desembre 2020
9:30 – 15:30
En aquesta sortida guiada visitarem la Vall d’en Bas i pujarem als Plans de Falgars. Tindrem la vista de tota la plana, i baixarem per el Grau d’Olot, aquest tram formava part del Camí Ral de Vic – Olot, del qual encara es conserva part de l’antic empedrat -especialment ben conservat a la zona de les Marrades. I caminarem per una escletxa especial, La Mina dels Bandolers. Dinarem al costat de la font de Les Marrades. Acabarem de baixar per la Costa de les Vinyes i tot planejant arribarem als cotxes.
DURADA
4:00 hores de caminada efectiva aproximadament + 1:45 hora de parades.
DIFICULTAT
Exigent (Consulta SENDIF i si tens dubtes contacta amb nosaltres)
DESNIVEL I DISTÀNCIA
Aprox 500 m i 12 km
REQUISITS
Estar acostumat a caminar per senders i camins.
HORA DE SORTIDA
A les 9:30. Per tant arribeu una mica abans, marxem puntuals!!!
MATERIAL NECESSARI
Botes goretex, roba de muntanya, de pluja, i protecció solar (ulleres i crema). Motxilla per dur objectes personals. SENSE AQUEST MATERIAL Caminar i Coneixer es reserva el dret a IMPEDIR LA PARTICIPACIÓ a la ruta per raons de seguretat.
MATERIAL OPCIONAL
Bastons de muntanya
ALIMENTACiÓ
Cal dur aigua per tot el dia. Alguna cosa per picar, es farà una parada curta (10-15) per esmorzar. (fruits secs, fruita, xocolata, galetes, petit entrepà…) i dinar.
NOMBRE DE PARTICIPANTS
Un mínim 6 i un màxim de 9 (Per la COVID-19)
EL PREU INCLOU:
– El servei de Guia de Muntanya Mitjana
– La direcció i gestió tècnica de la sortida
– Assegurances d’accidents i responsabilitat civil
– L’IVA
ES POT DUR GOS?
Si, sempre que estigui acostumat a fer caminades amb mes persones. S’ha de dur la corretja per si cal lligar-lo en algun moment i s’ha de tenir cura que no molesti als altres participants.
LLOC DE TROBADA
Can Sala
Els Hostalets d’en Bas
IMPORTANT: Consulta les CONDICIONS GENERALS abans de fer la reserva. Si prens algun tipus de medicació, pateixes alguna patologia o has tingut alguna lesió recentment, per raons de seguretat teva i del grup, consulta al teu metge si estàs en condicions de fer aquesta sortida.
Preu
26 €
US PODEU APUNTAR FINS EL DIA 08.12.20